animal hospital

tjabloggare. Idag var jag ju först till djurssjukhuset för att klippa klorna på våran hund.. det är alltid mamma som brukar klippa dom i vanliga fall.. men hon är rädd att hon ska klippa där pulpan börjar.. så hon vågar inte längre. och ingen annan i familjen vill klippa heller, så nu fick jag gå iväg med henne till djursjukhuset.. hon var livrädd i början men när allt var över sprang hon runt överallt? aja, sen på väg hem började det spöregna och cyklandes från ishallen kom viktor lennarsson. väl hemma kände jag mig blötare än en vattenpöl.. mina skor -.- bara dom är torra tills skolan börjar imorgon! Sen tog jag bussen till stan och mötte sofia. så drog vi vidare till bergvik och kikade runt. hittade en massa saker jag vill ha på min födelsedag (aa) sen käka vi på MAX,. mums. efter ett tag var vi tvugna att åka hem, för sofia skulle träna.. så jag gick till mamma, eftersom inte min buss skulle komma på ett tag. sen när hon stängde tog vi bussen hem tillsammans istället.. :))

nu ska jag alldeles strax göra mig iordning för skolan.. sen blire sova tidigt.

mb


Kommentarer
Postat av: a mm hater

Din Sida SUGER!

2008-08-20 @ 20:40:03
Postat av: mb'

haha, roligt att du är inne och läser på den då

2008-08-21 @ 08:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0