bingo rimér,

hejhej,
idag blev det skola , 8.50 härligt med tanke på att vi slutade 14.35,.
sista lektionen var halv klass, så jag börjar 9.20 på fredagar (h) soft.
efter skolan tog jag och farah en promenad ner till stan, där vi sedan skiljdes åt.
jag kollade runt lite, och är fruktansvärt kär i en peak tröja. men inget köpande innan födelsedag!
sen var det egentligen meningen att jag skulle köpa en almanacka, den lär behövas nu när skolan börjat.
men den som jag ville ha var slut, så ska kolla på wåxnäs imorgon med mamma ist.
sen när jag kom hem gjorde jag mat och läste SOLO, en riktigt bra tidning! 

mamma ringde bingo rimér todäy också, men det är en hemlighet hon och jag har, så jag kommer inte avslöja om varför vi gjorde det förräns vi får reda på sanningen :)

nu ska jag sova, puss på er! 

mb 


Kommentarer
Postat av: farah

haha :D

2008-08-25 @ 22:43:58
URL: http://faarah.blogg.se/
Postat av: Bella

hahhaa vilken rolig bild! jaha coolt! Jag brukar inte vara i norslund så mycket. Men någon gång häder det väl :) kram

2008-08-26 @ 18:38:05
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0