bowlingen

vaknade halv tio idag. över att vi har fått nya grannar som håller på och river ner hela tomten. äppelträd, körsbärsträd, och en stor jävla fet björk. det står kontainer och "traktorer" på hela gården, och gräsmattan är helt sönderkörd.
men det får jag lära mig att leva med just nu..
har tagit det lungt hela dagen fram tills fem, så gjorde jag mig iordning och cyklade ner till stan,
mötte tjejerna vid nöjesfabriken. alla kom i tid. förutom farah. så vi tänkte börja bowla utan henne.
det gick bra för mig i början, men sen så vände det, och jag blev trea.
när vi spelat klart tio omgångar så gick vi in till stan och käkade på kebabhouse.
riktigt mysigt var det. de flesta drog vid halv nio.
men jag anna och farah var kvar till halv tio. för att farah var tvungen att åka hem.

verkligen en värd dag. första gången på fyra år man hittar på något med tjejerna i F. det är inte alltid lätt att få med dom på något. men den här gången var det mia som fick med oss :)



jag, mia och petra



petra, farah och jag



louise, anna, jag och petra



jag och petra



louise, petra, jag, farah, karro, mia och anna .


Kommentarer
Postat av: Bella

åh tack :) kul att du gillar den. Hare så bra! höres säkert :) eller hur?

2008-08-30 @ 23:40:54
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0