childhood friend



michelle & sofia

varenda gång jag har varit med sofia, och lagt ut bilder på oss här på bloggen, så blir det alltid samma bild, det är bara för att jag älskar den här bilden så grymt mkt, för då hade jag ps, och kunde göra dom lite snyggare, men det har jag inte nu.. så jag lär ju få vänja mig att inte ha det tills den dagen jag åker hem till mina kusiner igen :)

idag, så drog jag hem till sofia vid tre tiden, fick skjuts av mamma, tack! var där hela dagen, skulle man kunna säga. för jag tog bussen hem vid 10 tiden, och eftersom jag inte orkar åka ner till stan för att byta buss, så tog jag trean och åkte till rud ist, och gick hem därifrån. när jag kom hem blev det te och dator. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0