den nakna sanningen



läste ut boken idag, det är verkligen värd att läsa.

idag var jag med farah gumman, jag cyklade ner till stan klockan tre och mötte henne, sen blev det att kika runt lite, jag köpte iaf ett jätte fint halsband, hittade massa saker jag ville ha men blev inte så mkt, sen vid halv 6 drog hon hem och jag gick till mamma, fick hjälpa till och räkna kassan ;) sen kom pappa så vi cyklade till hamnen och käka räkfrossa eller vad det heter vid ankdammen, det va mumsigt gott, sen åkte jag för att hyra film, och pappa och mamma drog en annan stans för att det hande hänt något jag inte vill prata om, sen vid elva kom bara pappa hem, så vi såg film, he´s the man, tror jag den henne, så jävla bra varen, sen kom mamma hem vid två, så vi pratade lite och vid tre gick jag och la mig :)

puss

mb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0