elefantballe



en "elefantballe", men man kan lika gärna säga "kebabrulle"

mamma väckte mig och mira innan hon åkte till jobbet idag, men jag somnade om och gick upp en halv timme senare, mira steg inte upp ur sängen förräns ett. så vid två tiden blev det en mysig frukost. te och rostade mackor. mums. vid fyra tiden åkte mira hem för att hon skulle få besök från norge. Så en halv timme senare det att hon hade åkt hem cyklade jag ner till stan i sommar regnet. så fick jag gå till panduro för att köpa en sak till mammas jobb, sen efter det fick jag pengar för att köpa kladdkaka till oss, så jag gick ju till ena wayne´s coffeé men där var kladdkakorna slut, så jag gick till det andra stället, och där hade dom inge grädde, och grädde är ju verkligen ett måste till kladdkaka, så jag fick nog och gick till mitt i citty, och där var det ju världens kö, men där hade dom iaf allt, så när det väl var min tur så tog det verkligen tid innan allt var klart, sen fick jag två kladdkakor, och två kaffe, men inge grädde till, så jag fick ju gå tillbaka och hämta grädde, men då blev dom sura, men allt blev bra tillslut och jag gick därifrån med två kladdkakor med lite grädde till, gosh.
sen vid stängdags klockan sex fick jag räkna kassan. En realidad es un montón de diversión!
sen kom pappa och hämtade oss.
alldeles nyss beställde vi pizza, men jag tog en elefantballe istället, Dom bara det tar 45 minuter innan allt är klart, jag bara fuck. jag är ju hungrig nu!
ikväll blir det nog lugnt, skulle nog vart med mira och fia på nån fest, men jag har inte lust.

ha en bra kväll. ring om ni vill hitta på nått? (a)

mb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0