ily<3

hallå,
idag blev det världens längsta skoldag någonsin.
sen när jag kom hem blev det lite tvmys. det är alltid lite härligt med en lugn stund framför tv;n.
sen cyklade jag ner till stan, hälsade på mamma i några minuter och efter ett tag kom mira. så vi gick till wayne´s cofeé för att fika och prata. verkligen mysigt att få prata ut lite. efter någon timma vart vi sugna på druvor. så vi köpte några.

mira du ska veta att jag älskar dig så fruktansvärt mycket. du betyder en hel del för mig. vill aldrig förlora dig. och jag hoppas du känner samma sak. Du är nästan den ända personen jag alltid har roligt med och den jag verkligen kan säga precis vad som helst till. ily <3





söta små flickor.. som snart blir stora



förberädda?

Kommentarer
Postat av: mira

AHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH så jävla ful den sista ! men vem fan bryr sig, för jag älskar dig..

2008-08-28 @ 20:33:46
URL: http://miragustavsson.blogg.se/
Postat av: mb'

jag vet. det är därför den blev fin (a) men jag älskar dig ändå. och bryr mig inte :)

2008-08-28 @ 21:38:32
URL: http://mmichellebryskhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0