love u

var ju med älsklings mira igår, hennes mamma kom och hämtade mig så åkte vi ner till nöjesbutiken och hyrde film, sen fick vi ta bussen hem till mira, och precis när vi klev på så kommer fia och nejra, så vi gick ut igen, dom lånade en film av oss, så när vi kom hem, blev det skräck, men jag kan mer kalla det humor, har aldrig sätt nått dåligare.. när filmen var slut mötte vi upp fia och snackade lite, sen drog vi på andra filmen.. one missed call. så fruktansvärt läskig, men jävligt bra. efter den vågade vi knappt röra oss, så vi satte på en humor film ist, myspys.
sen var vi uppe verkligen hela natten, och klockan 7 drog vi in till stan, för att vi inte orkade vara kvar hos henne nå mer.. så käka vi frukost på mcdonalds. mums! sen drev vi runt, trötta och förfrusna som vi var klarade vi oss ganska bra, klockan 11 kom mamma till sitt jobb med min byxor, love. sen hitta vi på lite olika, och mira drog vid ett tror ja, och jag själv tog bussen hem kvart över två, la mig i sängen och somna dirr, pappa väckte mig klockan sex och det blev mat ;dd

mb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0