mensvärk

hej bloggen.
började 8.10 idag, med matte. vi gjorde inte så mycket fick bara matte och no böcker. 
Sen skulle vi ha idrott men våran mentor sa att vi inte skulle ha någon men ändå ha lektion med läraren, så jag och farah trodde ju att den var inställd. Sen kom viktor och sa att vi skolka, så vi kollade i idrottsalen och där satt alla.
Bra start på första dagen.
sen gick jag hem vid halv 1, hade fått så onda mensverkar. När jag väl kom hem somnade jag efter ett tag, så det var bättre när jag vaknade..
Hatar mensvärk!
Sen idag skulle jag engentligen åkt med mira och fia till hammarö för att ha tjejkväll hos jennifer med massa andra, men det blev inte så.. jag hade för ont i magen, så jag orkade inte. Men jag vill med till dig så jävla mycket.
Jennifer vi får ta det tillsammans någon annan dag :)<3
Eftersom pappa fyller år idag så kom hans morbror hit, men han är ju inte hemma.. 
ikväll blir det mys med mamma, både pappa och bror är borta! (a)

ha en bra kväll. precis som jag ska ha nu, mys med mamma. men kvällen hade kunnat vara så mycket bättre om jag hade varit hos Jennifer just nu <3

mb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0