palladium apples



my homies, jennifer & mira

ungefär vid 2 tiden kom mira home to me. vi drog typ nästan direkt ner till stan och mötte jennifer, hade ingenting att göra så vi drog till wayne´s coffeé och myste lite, sen vid sex tiden tog jag och mira bussen hem till mig och käkade mat, sen vid tio tiden blev vi as hungriga igen, så vi skyndade oss till färjestadspizzerian, och köpte kebabtallrik, mums. men fick fel sås till en, så det var ju inte det bästa, sen blev vi sugna på äpplen så vi drog ut för att palla några, och det var så jävla gott, sen kom fia och mocko, vi snakcade lite, men jag och mira var tvugna att dra in tolv, och då blev det att se "sex and the city"

mysig kväll, kan jag lova! 

min & miras;
msn; [email protected]
bdb; mgmb
blogg; mgmb.blogg.se

mb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0