perfect



idag har jag inte orkat göra så mycket. dagen började ju med att jag aldrig fick sova i fred, sen satte jag mig vid datorn och kollade runt på allt.. efter ett tag vid sex, frågade pappa mig om jag hade lust att hänga med ner till stan och äta med han och mamma på ett hotell brevid åhlens, så det blev ju att göra sig iordning, i en slapp och skön stil. tog cykeln och cyklade ner till mamma.. som alldeles nyligen hade slutat jobba.. på vägen ner träffade jag på jacob (y)
mamma var färdig ungefär kvart över sex, så vi drog för att käka bakad potatis med skagen röra. mums! men jag vart besviken på maten.. ;/
proppmätta och fulla med mat cyklade vi hem igen, och då var klockan åtta.
sen ville farah ut och gå vid nio tiden , men jag hade itne tid, skulle möta mira och jennifer inne i stan klockan tio, så när klockan blev tjugo i cyklade jag ner till stan, parkerade den på det vanliga stället och gick för att möta mira, det var väldigt läge sedan vi sågs och hon hade faktist förändrats lite. vi gick mot herrhagen och mötte jennifer.. sen träffade vi på några killar i artonårsåldern, så vi hängde med dom till hamnen, dom bjöd oss på massa saker på vägen dit, men vi dissa dom och drog tillbaka till torget. efter en stund drog jennifer hem,
lite senare blev det slagsmål på stan, fatta inte direkt varför, men det kom tre poliser och slirade in, (y) vad jag såg så tog de en person..
sedan när klockan blev så mycket som halv ett tog mira bussen hem till skåre. och ja tog en tur med min härliga cykel hem.

nu tänkte jag sitta uppe ett litet tag till och dryga, för att sen gå och sova. hade så bra . PUSS

mb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0