physical pain

hej träningsvärk!
idag började vi 8.20 hade verkligen ingen lust att stänga av klockan och gå upp för att göra mig iordning för skolan, men jag gjorde det ändå..
Hade träningsvärk i benen idag, ingen aning om varför.
Imorgon är det över. skönt
engelskan blev nästan en sovpaus. hon snacka bara om betyg, som vi gått igenom 100 gånger.
annars så känns det bra att jag klarade av skolan överhvudtaget idag.
Mira ringde mig när jag kom hem och undrade om jag ville hänga med och se fotbollsmatch, men jag hade ingen ork alls, så jag stannade hemma och pluggade lite. sen åkte jag till wåxnäs och köpte en ny almanacka :)

nu ska jag alldeles strax göra mig iordning för att sova, slutar halv fyra imorgon ;o hade bra. puss

mb



bara för att han är sjukt het.

I kissed a girl
And I liked it
The taste of her cherry chapstick
I kissed a girl
Just to try it
I hope my boyfriend don't mind it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0