skolstart

idag var det ju skolstart, väldigt härligt med tanke på att få träffa alla igen. vissa hade förändrats och vissa såg ut som förut.. Kvällen började med att jag inte kunde somna, och sov itne så mycket under natten heller, sen gick jag upp 45 minuter för tidigt. det var skönt på ett sätt. sen började vi (gamla danica) klockan 9 i idrottssalen. där vi fick reda på vilka dom nya lärarna är. jag hoppas arbetet kommer gå bättre för mig i år, för vi fick dom bästa lärarna man kan tänka sig. vi slapp i alla fall foppa (yyyyy) sen skulle vi mötas i klassrumet där vi fick lite information, men inget schema, sen skulle vi till idrottsalen igen för att köra olika lekar. -.- sen blev det lunch, och mycket snack med alla. efter det blev det film i idrottsalen "sahara" inte den bästa. men den dög.
När jag kom hem tog jag det lungt en stund sen tog jag cykeln ner till stan och mötte mira, vi fikade och sen drog vi iväg och träffade jennifer och fia. hittade as mycket kläder jag ville ha. men födelsedag snart jue. (yyy)

ha en bra dag. puss

mb



min egotrippade klass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0