the stars



hej bloggen, idag har det varit en slappis dag för min del, myst framför tv;n med film och god mat, har haft lite ont i huvudet sådär, men det går nog över så snart som möjligt, mamma och pappa har inte vart hemma på hela dagen, skönt det.. de ända problemet var att min bror vart hemma -.- lite tråkigt. men det är saker man får leva med, jag har nyss varit ute på en skön uppfriskande promenad med hundarna. ska snart hoppa in i duschen och värma mig, för jag fryser, som vanligt, (jag fryser även i gran canaria)

rensade min mobil på bilder idag, det behövdes verkligen från 1500 till 370st (y)

haft en bra kväll?

mb

Kommentarer
Postat av: bella

Svar: Jag tar det bara lugnt, jag med! Rätt skönt det också ibland. kollar på tv, på fyran n¨gon film med madonna :) kram

2008-08-09 @ 22:40:31
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0