would be a summer holiday!

godmorgon alla bloggare., idag gick jag upp halv tio. har redan kommit igång med att ändra på tiderna,. om två dagar är det skola igen.. lite trist eftersom sommarlovet inte varit nått riktigt lov. vissa dagar har det varit varmt, och då menar jag verkligen varmt, andra dagar, (dom som vi har haft flest av) har bara varit regniga.. Annars så har väl sommarlovet varit helt okej.. men kort! På torsdag så börjar vi 9 och slutar 2, undra varför dagen ska vara så lång? Jag hoppas iaf på ett bättre schema än åttan, åttans schema var helt okej, bättre än alla andra år! Men iaf, det kan alltid vara kul att börja komma igång med skolan igen, att få träffa alla igen, men slippa plugget, vore ett sommarlov! (h) 

idag så blir det nog att vara med sofia.. inte helt säkert än, men vi får se! :D

mb



i miss you, we talked about everything before, and now are our jaws closed, please say something, so we may get contact again, i love you! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

SEXII BILD

2008-08-20 @ 18:47:01
Postat av: mb'

JAG VET

2008-08-20 @ 20:27:15
URL: http://mmichellebryskhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0