åtta

Hej, jag har alldeles nyss kommit hem ifrån skolan. Dagen i sig var faktist ganska så bra, är snart färdig med mitt klädesplagg på syslöjden, har ju ingen slöjd imorgon så jag och farah tog två timmars tid i slöjdsalen idag. Känns bra, jag trodde faktist att den skulle bli fulare. :) Men den verkar bli bra.

Imorgon har vi en liten filmtimme, med godis och dricka. Sen blir det innebandyturnering, men inte för oss tjejer (vi fick inte ihop något lag) så det blir för killarna, så vi tjejer får vanliga lektioner, men jag tänkte dra till slöjden och göra klart mitt klädesplagg, för att sen kika lite på killarna. Efter det åker jag med mamma till Bergvik! :)

Resten av den här veckan kommer att gå som ett litet kick.
skriver mer sen. pusspuss
mb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0