I am in love with someone who does not exist

Jag har nyligen kommit hem ifrån stan med mamma. Så nu ska jag alldeles strax käka. Mina piercingar har kommit idag också, jätte snygga var dom, men jag ska inte använda dom än. :)

Läste ut Linas kvällsbok 1 & 2 idag, för andra gången. Och jag kan ju bara säga att boken är verkligen värd att läsa, man känner sig som en del utav den, eftersom man känner igen sig så mycket i den. Men jag tycker att tvåan är bäst, specielt när hon flyttar till Bramhed och träffar Kevin, åh guuud. Tänkt om det bara fanns någon som Kevin, med andra ord, I am in love with someone who does not exist. Hoppas det kommer en fortsättning på boken, eftersom den slutar som den gör..

vi ses senare, pusspuss
mb


För er som vet att det finns en trea eller att det kommer komma ut en trea, Skriv!

Kommentarer
Postat av: Bella

Joo så blir det för mig med. Lugnt med släkten :D

2008-12-20 @ 17:39:44
URL: http://bellablogg.se
Postat av: Bella

Tack snälla du :) Händer ikväll då?

2008-12-21 @ 18:33:57
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0