Julafton


Dagen innan julafton, mer paket tillkom dagen efter

Har inte haft så mycket tid till bloggen de här veckorna, men nu sitter jag här och ska försöka berätta min Julafton lite kort. Det är ju inte jag så bra på, men vi får se hur det går!

Vi i familjen firade Julafton för oss själva det här året, och det var riktigt härligt. Men ibland kändes det lite tomt utan all släkt. Så det blev nästan som om att vi fick göra precis som vi vela. Öppnade lite Julklappar då och då, men mest efter Kalle Anka. Och jag vart hel nöjd med allt! Efter det käkade vi, skönt att få göra det vid fyratiden. I vanliga fall på Julafton så äter vi klockan ett. Sen var vi alla proppmätta, men ändå ville man äta mer. Så lite senare blev det film mys i soffan med ost och kex. Hur mycket bättre kan en Julafton bli? Jag var iaf nöjd med hela alltet, även om man inte orkade äta så mycket av det goda, (som man kommer få göra i någon vecka framöver nu) så fick man iaf umgås med familjen.

Nu hinner jag inte skriva så mycket mer, min syster och farmor ska snart komma, så jag måste börja göra mig iordning, pusspuss
mb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0