Jullov

tänkte bara berätta lite kort vad jag gjorde igår. Vi hade Julpyssel i skolan, och det var tråkigare än vad det brukar vara. Men annars helt okej. Efter det fick jag skjuts ner till stan för att möta Sofia, jätte länge sen jag såg henne, men vi hade det trevligt. Köpte ett halsband på 75% rea. Perfekt! Vid sju tiden åkte sofia hem, men jag fick skjuts av mamma, hon hade köpt julklappar ;)

Idag började jag klockan 10, vi fick se juluppvisningsgrejjs. Efter det käkade vi och spelade spel om tomtegodis. Lite senare fick vi våra betyg, som jag verkligen inte är nöjd med. Halv tolv slutade vi och fick gå hem. Jag ska bara vara hemma idag, är jätte trött och mår inge bra. Men ikväll blir det mys i soffan! :D

skriver väl nått mer senare, pusspuss
mb



Julavslutningen 07,
det är vad ni får se nu, har inte lagt in årets!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0