Julstädning

Ja, om två dagar är det Julafton, något som verkligen inte märks. Vi har iaf fått upp våran Julgran och börjat Julpyntat i huset, men det känns fortfarande som om att jätte mycket saker fattas. Men det kommer! :)

Idag har jag bara Julstädat, som man brukar säga. Men det blev iaf riktigt snyggt, har lite kvar, men det tar jag imorgon. Jag började redan igår med det, men sen orkade jag inte mer så det blev mys med familjen i soffan och kolla på "Heartbreakhotel" Den var faktist riktigt rolig, det märks att dom lever livet.

Efter Julafton är mitt "ta det lungt pass" slut, och det har faktist vart skönt att ta det lungt i några dagar, att inte behöva göra någonting. Så jag kommer vara rikitgt utvilad sen, förmodligen :)

Nu ska jag alldeles strax äta, sen blir det att bara ta det lungt, jag är helt slut.
pusspuss
mb


Kommentarer
Postat av: Bella

Ha en bra kväll!

2008-12-22 @ 18:59:24
URL: http://bellablogg.se
Postat av: bELLA

Jag måste ner på stan och handla Julklappar. Jag är så seg med det! Händer hos dig? :D

2008-12-23 @ 08:54:13
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0