Out from under



Hallå bloggen!

Idag ville jag verkligen inte gå upp ur sängen, men jag tvingade mig själv, och var ute på en morgon promenad med min hund, därefter tog jag bussen vid ett tiden ner till stan och mötte Mia, vi kikade runt i alla butiker som fanns, och som vanligt så fanns det inget på rean som jag ville ha. När klockan var fyra åkte Mia hem, och jag gick till mammas jobb, och stannade kvar där tills hon slutade, sen tog vi bussen hem och i samma stund som pappa också kom hem beställde vi pizza. Så nu sitter jag här och tar det lungt. :)

Imorgon blir det att fira nyår med Anna, Lina och Rebecka! Och det ska bli as kul.
Skriver mer imorgon, så vi ses då, pusspuss
mb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0