Reply straight from the heart,

Fredag och Lördag! :)

I fredags åkte jag ner till stan och mötte sofia, vi kikade runt i nästan alla butiker men vi gjorde det riktigt snabbt, för i vissa butiker var det så mycket folk. Jag bokade också tid på sminkning inne på Make Up Store, tänkte ta det dagen innan Nyår, men det var fullbokat ända fram tills den 7 Januari. Eftersom att det var så mycket folk på stan åkte vi till Bergvik, där det var nästan lika mycket folk, men vi tog det lungt och käkade lite senare. Sen när vi kom in till stan igen hade det lungnat ner sig, så vi kollade runt igen. Hittade en jätte söt klänning jag vill ha till Nyår, men jag tror inte det blir så. Sen åkte vi hem till mig och kollade på en film som jag fick i Julklapp - Barnehmmet heter den - Rekomenderas verkligen att se, för gud så vi skrek. Sen tog vi en långpromenad mot kim, men han var inte hemma, Så vi gick hem igen..

Igår kom min Morfar och hälsade på, där jag fick ytterliggare en till Julklapp. Vi träffas inte så ofta, eftersom han bor i Norge. Men det var allt trevligt. Dom åkte hem vid två och senare på kvällen åt vi god mat och kollade på Mission Imposible 2!

Idag kommer det verkligen inte hända någonting, har jätte ont i huvudet och mår inge bra.
Så vi får höras imorgon igen, pusspuss
mb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0