sjuk

Igår vid två tiden åkte jag ner till stan och mötte anna och anton, men anton drog efter någon minut. Sen kikade vi runt lite och hade allmänt trevligt. Efter ett tag drog vi hem och senare mot kvällen mådde jag inte så bra som jag trodde attt jag skulle göra för nån dag sen, (med tanke på att det började i fredags) så det blev att vara hemma ifrån skolan. Sjuk!

Idag har jag för mesta dels bara sovit, fast vid sju tiden åkte jag med min bror och mamma till frisören för att min bror skulle klippa sig, så jag tänkte kolla kattaloger eftersom jag skulle klippa mig imorgon, men hon han klippa mig idag också. Perfekt! Men det är lite ovant för det blev så kort :( men snyggt även om jag bara klippte bort det slitna.

imorgon blir det hemma för min del igen. Skööööööönt. Slipper skolan orkar inte dra dit.
nu ska jag se lite tv hade jag tänkt orkar inte sitta här,
pusspuss
mb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0