snart så..

Ja, äntligen har jag tid för att skriva lite. Jag har bara vart hemma och fixat inför Julen och det är riktigt skönt, för jag har också fått tagit det lungt. Men idag var vi (familjen) på Bergvik klockan ett, för att börja handla Julmaten. Efter det gick jag med min bror och köpte lite Julklappar till Mamma och Pappa. Lite senare blev det mat på MAX. Det var det verkligen värt, för jag var så himla hungrig. Vid sex tiden kom vi hem, och då började jag med att baka lite, American Coockies och Cornflakes Crisp (som jag ännnu inte smakat på). Mums! Mer bakning blir det imorgon, var meningen att jag skulle baka Rockyroad också, men det fattas Dumle och det var slut på fyra butiker. Så det blir inge till Jul iaf,.

Nu ska jag snart gå och sova, är jätte trött.
vi ses imorgon, pusspuss
mb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0