New things happen every day

Idag började vi skolan med en film, inte filmerna jag hade tagit med (för att vhs;en var upptagen) så det blev att fortsätta kolla på Madagaskar, ettan alltså. och det var första gången jag kollade på den, ruskigt bra är den iaf. Man fick ha med godis och dricka, men det var inte så många som hade det. Men det var iaf en mysig stämning. Sen kollade vi på när killarna i klassen spelade, det gick bra för dom i början men lite senare mot slutet blev det straffar, så vi förlorade på det. Så ingen final för oss i år. Efter att ha kollat på dom i några timmar gick jag upp till slöjden för att göra klart min tunika, och jag han på 30 minuter. Blev lite ledsen eftersom jag har sänkt mig från VG till G i slöjd, men så är det när man får nya lärare och inte klarar av dom. Så om jag ville skulle jag få komma upp till våren för att göra klart min mössa jag började med i augusti. Då får jag tillbaka mitt VG. Lika så är det i hk;n, jag klarade inte provet vi hade så om jag vill kan jag komma till våren igen och få VG. Känns bra. Men jag tror inte det ska behövas med tanke på att jag redan har poäng för att komma in på det gymnasiet jag vill! :) Men iaf. klockan tolv kom mamma och hämtade mig, orkade inte vara kvar, så vi åkte till Bergvik, fikade och köpte litte saker. Jag köpte däremot två Kent skivor, så nu har jag 6 st. (fyra fattas) Sen efter det åkte vi till MAX och käkade.

Haha det blev ganska så mycket text, men har det hänt mycket så har det. Ni klarar att läsa det ändå! :)
nu ska jag ner och se tv, imorgon börjar jag 11. wiiiiiiiie! pusspuss
mb






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0