dulce

oj oj oj, vad det går undan. Jag har inte skrivit på tre dagar, och det kan också innebära att jag inte haft tid + att jag har varit sjuk. Men nu ska jag berätta lite om vad som har hänt under fredag och idag.. :)

Igår åkte jag till skolan även om jag inte är riktigt frisk än, det började med ett Lucia tåg, lite senare vid halv elva tiden kom pappa och hämtade mig, orkade inte vara kvar i skolan. Mådde bara dåligare. Så när jag kom hem tog jag det lungt en stund, sen vid fem tiden åkte jag och pappa för att växla pengar och senare för att hämta mamma. På kvällen blev det mys framför Idol. Och jag kan ju säga att rätt person vann! Kevin Borg.

Idag var det meningen att jag skulle ner till stan för att kolla lite saker jag funderar på att köpa, men det blev inte så för jag orkade inte. Lite senare vid halv ett tiden kommer pappa ner springande och säger att han måste hjälpa mamma på jobbet för att hon inte mår så bra. Så ungefär 10 minuter senare ringer han och säger att hon fick ta ambulansen till sjukhuset. Så pappa kom och hämtade mig klockan ett, sen vid fem tiden var allt klart och vi fick åka hem. Men det var inte dirket något allvarligt. :)

nu sitter jag och kollar på 90210, (missade avsnittet, så det blev repriset) och senare på dagen, blir det bara lungt :)
pusspuss
mb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0