vi hade iaf tur med vädret, igen!

Hejhej, igår vid åtta tiden åkte jag med familjen ner till stan för att först käka på mcdonalds, och jag provade en ny börgare "Big Tasty" den var as god, men jag trodde faktist att den skulle vara mindre, haha men det gjorde inte så mycket med tanke på att jag inte hade ätit på hela dagen, så var jag ju rätt så hungrig. Sen handlade vi godis och det man behöver på en bio. Filmen var rätt så dryg i början, men sen var den faktist ganska så bra. Rolig om inte annat.. när jag kom hem kollade jag på Britney Spears, (vi hade spelat in). Så det blev inte läggdags förrens vid två för min del : )

nu var det meningen att jag skulle ner till stan med anna, men jag fick alldeles nyss reda på att hon är hos Anton. Så vi kanske ska ses senare!
pusspuss
mb


Kommentarer
Postat av: farah

aa det är den:)

vad är grejen med frågetecknen?:P

2008-12-07 @ 13:52:06
URL: http://faarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0