08-06-28



jag mike & tonje



jag & nils



jag och nils i flume ride <'3



jag älskar dig '


LISEBERG '

jag själv hade inte sovit någonting på hela kvällen.. så det blev bara en halv timmes sömn, när kl var halv sju ringde två mobiler och en väckarklocka..
jag gick upp dirr, haha men linnea sov till tio över sju. så det blev lite bråttom.. för när klockan va typ halv kom tonje och mike för att hämta oss,
så vi åkte ner till sunstaparkering där bussen skulle gå. vi drog från kd kvart över åtta. sen stannade vi efter halva vägen,
och busschauffören sa att vi skulle ha 45 min rast typ' vi bara vaah? ;o men sen så ändrades det till 30 min, och så åkte vi efter 40..
haha fan va sura vi blev. så jag vart as trött efter det och sov resten av vägen till gbg. sen när vi väl var framme så skulle abar hämta våra biljetter..
så vi slapp ställa oss i den långa kön.. men det tog ju år att hämta dom.. så vi blev klara med allt halv 2. :D så då blev det att åkkkkkkkkkkkkkka ..


Kommentarer
Postat av: Jans Jord

Men men me me men vänta nu!

Är Nils en tjej utklädd till kille eller en kille utkläd till katt?



Ehh, eller var det tvärt om?



Oj, ehh, jag kom visst till fel blogg.

Ursäkta, ska sluta spamma din blogg.



2008-07-07 @ 17:47:43
URL: http://jansjord.se
Postat av: Jans Jord

Eller eh, det var visst rätt blogg, förlåt.

Så nu ska jag fortsätta spamma din blogg.

2008-07-07 @ 17:48:20
URL: http://jansjord.se
Postat av: michellebryskhe

hahaa. nils är en tjej utklädd till tjej. har du fortfarande några problem kvar ? :D

2008-07-08 @ 15:38:52
URL: http://mmichellebryskhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0