08-06-29



eva röse & jag



mikael persbrandt & jag



mikael persbrandt & jag



mikael persbrandt & jag - observera att jag är trött -.-

____________________________________________________________

MIDNATTSSOLSRALLYT

mamma kom in och väckte oss halv 12 för att nils mamma skulle komma halv ett för att hämta henne.. :( sen när nils drog gjorde jag mig iordning och åkte till travbanan kl 1 . ibörjan var det ju inte så mkt som man behövde göra.. men sen ungefär när allt börja, blev det att stå inne på banan och sakta ner bilarna när dom körde för fort, men det gick bra. sen efter ett tag orkade jag inte stå kvar där så jag drog upp till mamma eftersom hon hade den perfekta platsen typ. väntade på mikael persbrandt som typ aldrig kom. men när han väl kom blev det en massa folk där så jag sprang ner till banan igen och kollade. så när han var färdig så fick jag en kram av han och så blev det lite prat och kort :) så jävla snygg är han !  sen blev det typ att städa hela travbanan. haha. och när vi väl var färdiga halv nio ,åkte vi och köpte mat!

nu ska jag packa och göra klart för imorgon.. så jag måste nog gå och sova tidigt .. ska upp klockan fem imorgon bara för att dra till dalarna kl 6 :D

mb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0