08-06-30



jag i kupolen :D



vårt hotel. i falun


dalarna todääy

var meningen att jag skulle upp 5 idag, men orkade inte och drog upp halv 6 ist. gjorde mig iordning oså. sen drog vi till dalarna halv 7. när vi väl var i ludvika stannade vi på mcdonalds och käka frukost.. sen kom vi fram i borlänge och där stannade vi för att pappa skulle jobba dåe.. efter ett tag vart det tråkigt så pappa skjutsade mig till kupolen, haha köpte en tunika typ.. sen blev det att sitta och vänta på att han skulle hämta mig kl1 för att vi skulle käka lunch, men jag var egentligen inte hungrig.. sen kom sture och robert. när vi käkat klart drog vi tillbaka till okq8, fick sitta i bilen hela tiden. men asså orka gå ut när det regnar.. sen var allt klart och robert fick åka med oss hem kl 5 typ :) sen checka vi in oss på hotellet i falun. och gjorde iordning där typ. och så drog jag och pappa till mcdonalds och köpte med mat till hotellet. sen blev det sova vid 11 typ.. lääääääääääääääängsta dagen någonsin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0