08-07-01



m i c h e l l e b r y s k h e



r o b e r t m e l l r i n g - han somna, värsta söt


dalarna

drog upp kl9 gjorde mig iordning och drog och käka frukost halv 10. asså frukost så tidigt är inte ritkgit min grejj, sen gick jag till datorn en stund (h) hade bestämt med lina att vi skulle träffas idag, men så drog det ut på tiden för henne, så det gick tyvärr inte att träffas, så kom pappa och robert sen, och då drog vi iväg och käkade på ngt kebab ställe. mumma.. sen kom vi tillbaka och då drog pappa in i baren med annat folk, och jag drog ju som vanligt till datorn. efter typ 10 minuter blev det tråkigt och jag drog upp till robert. han är ju så sjukt jävla bäst, jag fick ju låna hans dator (h) ist för att sitta på hotellets sletna.. tack för lånet (a) får jag väl säga nu då. för han somnade ju efter någon minut. så typ vid 10 drog jag in till mig. kollade csi och sen sooooooova..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0