08-07-02



b r y l l a n



me, in dads car

dalarna

idag mådde jag verkligen inge bra alls, så jag orkade inte dra upp för att käka frukost. vaknade halv tolv när mamma ringde, så jag gick upp och gjorde mig iordning, sen blev det tv till tre typ. tills jag mådde bra igen och gick ner till receptionen för att köpa en macka. sen gick jag ner till stan och kollade i typ 20 min. sen hade jag glömt pengarna så jag gick hem igen och tillbaka lite senare igen, haha. kollade i en halv timme tills allt stängde. så då drog jag ju tillbaka till hotellet. kollade på tv tills pappa kom , sen blev det att åka och käka, eller ah vi köpte med oss en elefant balle. så skulle vi dela. haha så jag gick ner till baren och hämta en kniv och upp igen, så blev det maaaaat. sen drog vi ut och gick en stund. gick till hoppbackarna. gick upp för halva ena trappan sen blev det jobbigt så jag sprang ner igen. haha. så gick vi home och jag nörda som vanligt.. sen gick jag upp och packade och efter det så hände det en sak så jag var tvungen att sätta mig ute i koridoren. HAHA. sen blev det sova :D

mb


Kommentarer
Postat av: Jans Jord

Värsta söt den dän dära tanten i baksätet var.

2008-07-07 @ 17:49:40
URL: http://jansjord.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0