08-07-03



stan i falun



så här kan det gå, haha


dalarna

gick upp 9 gjorde mig iordning drog ner och käkade frukost halv 10. sen datooooor! sen blev det upp och packa det lilla som fanns kvar, kollade på tv till typ 11 sen orkade jag inte vara kvar på hotellet nå mer, så jag tog med mig allt pick & pack och drog ner till reception och lämnade själva kortnyckeln. haha och gick ner till stan. köpte lite grejjer oså. sen gick jag till bussen och åkte till borlänge.. gick in till kupolen där det va en massa ungar som uppträdde, köpte jordgubbar och väntade på pappa. när han kom blev det bil hem till kd :( när vi hade en halv timme kvar hem fick vi stanna för att det hade hänt en olycka, men sen sa dom åt oss att ta en annan väg home, så vi slapp kö.. väl hemma var vi halv 5 typ. så det blev mat och dator ofc (y) sen drog jag ner till älven med min lilla vovve. haha hon simmade med strömmen så jag var tvungen att springa efter och blev typ blöt. sen gick jag ut och mötte daniel och köpp, följde dom hem typ, sen gick jag själv hem och nörda -.-


Kommentarer
Postat av: farah

haha, vad gjorde du med daniel&jacob då?;)

2008-07-04 @ 23:01:59
URL: http://faarah.blogg.se/
Postat av: mmichellebryskhe

haha, typ porra oss :D

2008-07-08 @ 21:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0