08-07-05



älskar brillorna, funderade lite på att köpa dom.. men asså när det inte finns någon sol här i kd så äre ju ingen ide.

mamma väckte mig iaf 10 idag, för att dom skulle dra ut till bomstad, men det var ju meningen för min del att jag skulle vara med robert idag, men det blev inget för han hade typ träning. så jag hängde med dom ut till bomstad, i det fina vädret. drog ut dit med våran snygga bil. den utan tak ni vet.. haha men i alla fall så började det spöregna och åska. så det blev att sitta inne i husvagnen och spela kort typ, sen runt 22 tiden drog jag hem med mamma och lät dom andra stanna kvar, jag hade ju inte med mig så mkt varma kläder så jag hade nog inte orkat vara kvar.. sen när klockan blev 00 drog jag ut till köpp där också daniel var.  typ kolla tv oså. sen drog jag hem i spöregnet med daniel halv 3, och typ 10 minuter senare ringer daniel. så det blev att snacka med han till typ 4 eller något. sen gick jag och la mig halv fem, somnade verkligen dirr.

mb

vi funderade på att flytta till göteborg, frölunda <3

Kommentarer
Postat av: farah

haha shit, du la dig halv 5 & ändå lyckades du gå upp klockan 10? ;o

2008-07-06 @ 21:16:14
URL: http://faarah.blogg.se/
Postat av: petra

haha shit, du la dej halv 44 o lyckds ändå gå upp klockan 78. ;o

2008-07-07 @ 17:38:54
URL: http://petra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0