08-07-06



läs förövrigt elin klings blogg, style by kling

mamma kom och väckte mig 1 idag, för att vi skulle dra ut till bomstad och hämta dom som sov kvar, för att sen dra till ikea och köpa lite saker, men jag orkade inte och tänkte vara med daniel ist, men sen kom jag på andra tankar och hängde med ändå.. på bomstad var det ju as kallt, men vi drog väl efter någon timma, sen blev det ut till ikea, och där var man ju inte ensam iaf, jag drog in med mamma och köpte lite mer saker till mitt rum . bland annat en ny matta, en till spegel, en filt, gardin saker, och typ tre förvaringslådor. så det blev ju att fixxa lite när vi kom hem ett tag. sen lite senare kommer mamma in och frågar mig om jag ville ha ett cola glas från mcdonalds. så vi drog ju ner till mcdonalds och då fick jag ju syn på att det va grön färg, haha och den har jag ju redan. men jag köpte en till i alla fall, för den andra är ju typ lite trasig. sen blev det hem tillbaks igen och käka. sen blev det film och nörda som vanligt typ :D

imorgon åker robert till dalarna utan mig :/

mb

Kommentarer
Postat av: Jans Jord

Jag tänker då fan inte läsa någon jävla klings blogg.



Så fan heller....



Jävlar.

2008-07-07 @ 17:57:57
URL: http://jansjord.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0