08-07-07



soft dag, hela dagen
pappa drog till dalarna idag, var egentligen meningen att jag också skulle med, men det fanns inga stora rum kvar. så jag fick ju stanna hemma, kände redan igår att jag började få ont i halsen och idag var det mkt värre än så, men det blev bättre under dagen. pappa ringde förut och sa att han hade fått ett lika dant rum som sist. åååååååh . då hade jag ju kunnat följa med ändå.. så jag kollade bussresor om jag då kunde åka på onsdag eftermidda typ.. men det går bara en buss om dan klockan 12. drygt jag som ska vara på druvan halv 3.. så då får man ju inte träffa robert heller :| saknar min lilla pärla redan. ska göra mig iordning för att sova nu, riktigt trött är jag :) godnatt !

åland och sthlm blir nog snart..

mb

Kommentarer
Postat av: bryllan

honey, jag älskar dig

2008-07-10 @ 16:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0