08-07-09



mingel på statt



brolle - satt ju på arena då. så fick inga bra bilder..



efterfesten på arena - jag, sara & louise



efterfesten på arena - louise, sara, nina & jag



efterfesten på arena - någon snygg, jag & roger



efterfesten på arena - jag & roger



efterfesten på arena - mina poolare



efterfeste på arena - typ fullt röj när rongedal spela

Rikxfm festivalen

mamma ringde mig klockan 6 och sa att jag kommer in på V.I.P, och eftersom jag missade bussen fick jag ju springa ner till stan.. så blev det statthotellet först och mingla med kändisarna. sen när klockan belv typ 10 i 7 drog alla till festivlaen, och eftersom vi va V.I.P så var vi ju tvugna att krångla oss förbi alla människor, för att kunna komma in där vi skulle stå. det var ganska så långt bak, men man såg ju bra för vi fick ju stå högt upp. sen orkade vi inte stå kvar där något mer så vi gick och satte oss på arenas uteservering och käkade mat. sen kom mina hells angels kompisar och satte sig vid oss. sen när vi käkat färdigt och allt var slut drog vi in till arena, asså lite problem var det ju i början. dom ville ju ha leg på mig, men vafan jag stog ju på V.I.P så det blev inga problem, när vi väl var där inne, sa dom att rongedal (?) skulle börja spela klockan tolv. men när allt var slut runt 1, fick inte jag vara kvar nå mer.. så jag och mamma cykla hem. sen blev det typ nörda här , men jag mådde så dåligt så jag gick och la mig vid halv 4 ist. 

lyckad kväll vare iaf, spec när man hade robert med sig överalllt (a)

mb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0