08-07-09



mamma kom in och väckte mig halv 11 imorse. men som vanligt så försökte jag somna om men det gick inte så bra, för roberts sms höll mig vaken. gick iaf upp ur sängen klockan tolv. gjorde mig iordning oså, och drog så småningom ut på en liten promenad med en hjulbent person.. haha. sen blev det buss ner till stan klockan 2. mötte upp mamma på torget mitt bland allt folk. så efter typ 5 min gick vi till druvan. och när jag var färdig där drog vi och kopierade en hemnyckel till mig, eftersom jag var så smart och tappade bort nycklarna på skolavslutningen.. sen gick vi till torget igen och tog en fika tills min buss kom. sen drog jag hem och satte mig hääär. ovanligt ;o 
ikväll så äre ju rixfm festivalen, finns ju inte direkt någon artist man diggar där, oså tror jag inte att jag kommer orka gå på den, har så jävla ont i halsen så det knappt går att prata.. men vi får väl se :) fick reda på att mamma ska mingla med artisterna vid 5 sen osså.. 

på fredag flyttar fia till kd igen , härligt ska det bli.. och samma dag kommer jue då också robert hem! :) myspys right?

hör av er-

mb 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0