08-07-12



imorse när jag hade vaknat tänkte jag skriva i bloggen, men helt plötsligt så stängs min dator bara av ;o och så sattes den på igen.. så jag går in till den andra datorn, och samma sak hände där.. och då fick jag ju reda på vad felet va, det åskade typ? så det blev att stänga av datorn och vänta tills det slutade, och äntligen!

idag så fyller ju då min barndomskompis år, som jag inte har träffat på år.. eftersom hon flyttade till småland för mer än 3 år sen.. men igår flyttade hon tillbaka hit till kd igen. jag säger bara;
GRATTIS SOFIA !

nu har vi planerat dag ut och dag in, om sthlm. och äntligen börjar vi komma någon stans, så det blir inte att dra till lindesberg idag.. vi har bestämt oss för att dra till sthlm på tisdag, men vi måste ju åka förbi eskilstuna för att hämta nykeln till min fasters lägenhet i gamla stan.. sen blire nog skansen :/  och på torsdag ska vi ta båten till åland och eftersom vi gör det får vi gå in gratis å allt på grönalund, men jag bestämde att vi inte gör det och tar en bättre båt ist, eftersom det ändå inte finns någon jag kan åka med på grönalund.. annars så blire nog bara att shoppa varje dag, skulle jag kunna tro! sthlm <3
och om det är nått så finns jag ju på mobilen :)

mb

14.40
fick reda på att vi åker med cinderella och drar till grönalund på fredag ändå;o

mb

Kommentarer
Postat av: f '

va kul, sthlm alltså:D

2008-07-12 @ 23:30:08
URL: http://faarah.blogg.se/
Postat av: mb'

aaaaaaaaaaaaaaaaah, så jävla härligt :)

2008-07-13 @ 14:27:55
URL: http://mmichellebryskhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0