08-07-16



jag inne på svea,



STOCKHOLM STAD <3



nån som tjänade bra mycket med pengar



jag, nån & bror vid slottet.



iron maiden



polis ska jag bli



på väg hem, as trött



jag på tunnelbanan



JAG ÄLSKAR STHLM

STOCKHOLM

pappa kom och väckte oss klockan nio idag, för att jag hade bestämt det. en hel dag på stan ska man ha tid till.
sen när vi alla var färdiga gick vi ner till tunnelbanan och åkte direkt till hötorget, så det blev att shoppa lite, det fanns en del man ville ha.. men jag visste inte riktigt hur jag skulle göra så det blev bara lite kläder :/ (kolla 08-07-20)
sen blev det fika på waynes.. och efter det blev det NK ensam eftersom ingen orkade springa efter mig längre..
när jag var färdig där drog vi ner till stureplan och kollade kläder.. och när man skulle prova fick man inte göra någonting själv för det gjorde dom åt en, höll plaggen, öppnade dörren, stängde och låste. kändes bra (y)
 sen blev det tunnelbana till slussen för att kolla cheap monday butiken.. den är mkt större än den vid hötorget.
sen drog vi hem och lämnade allt, och gick till något kebab ställe i gamla stan och käkade, när vi var färdiga där tog vi tunnelbanan till stadion för att kolla iron maiden, inte litte mycket med folk ;o
vi stog ju utanför och lyssnade och samtidigt delade dom ut gratis biljetter, men som vanligt hade vi inge flyt att få tag i några.. sen blev det tråkigt så vi tog tunnelbanan hem och kollade på tv innan det blev sovdags :)

mb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0