08-07-19



tuttifrutti



ah tja..



jag heter michelle bryskhe (a)

STOCKHOLM

egentligen var det meningen att vi skulle åka till polismuset och kolla, men vi okrade verkligen inte. så det blev att vandra runt i gamla stan och titta.. jag gick in i en sån här t-shirt butik och hittade min efterlängtade t-shirt. så jag köpte två styckna (fall out boy & guns n roses - 08-07-20) sen när vi hade gått hela västerlånggatan och var sugna på nått gott, köpte vi glass på vårt goda ställe , jag tog en bulgarisk våffla med cocos/choklad glass och grädde på, & den var verkligen as god.
sen gick vi upp till lägenheten igen och hämtade fiskegrejjorna och gick sen ner för att fiska. det var ruskigt kallt kan jag ju säga..
sen vid fem tiden tog vi oss en liten promenad till en mysig uteservering för att äta. jag tog en bakadpotatis med skagenröra. som var hur god som helst..
senare på kvällen såg vi en as bra film "gangs of new york" verkligen värd att se!

Huset vi bor i är bygt på 1600-talet

mb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0