08-07-21



Ferrari F1



Ferrari F1



Ferrari F1 - låter så jävla gött när den drar iväg (y)

TJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

idag har jag varit hur trött som helst, inte orkat göra så mkt, men jag bestämde mig iaf för att skriva och lägga ut bilder här på bloggen, och jag lyckades.. men det tog sin tid.
Och äntligen är jag klar, känns bara lite drygt att jag har bdb kvar!
cyklade till wallinders iaf och handlade lite nyttigt gott.. det var härligt att äntligen få sätta sig på den feta sadeln och cykla iväg nån stans, för det har jag inte kunnat gjort sen i juni, men nu har jag ny nykel och allt känns bättre :)
kollade alldeles nyss på allsång på skansen, vad jag kunna se så var jag med i bild två gånger.. ;u

imorgon blire att möta upp sofia nere i stan och sen ska vi ut till husvagnen på bomstad. mysigt.

ha en bra natt ! PUSS

mb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0