08-07-26

HEJHEJ

är i lindesberg nu, kom fram igår vid 6 tiden, så då blev det ju mat och mys, sen skulle andreas på poolparty hos mose, så jag och johan drog dit lite senare, och väl framme där så vare ganska mycke folk, men jag kännde ju nästan alla ändå (y)så det blev att sitta och snutta på en cider till å börja med, tänkte inte dricka så mkt, eftersom jag måste kunna ta mig hem också.. dom bor ju ute på landet.. sen på kvällningen drog de flesta, så vare bara jag, johan, mose, andreas, per och nån tjej kvar. så då bjöd per mig på en jätte god drink, verkligen jätte snällt per. Tack!
sen blev det vattenpipa och dans, mums!
jag och johan drog väl hem vid två tiden..
(blev inga bilder, batteriet i mobilen dog)

idag vaknade jag ganska tidigt, så det blev att ta det lungt ett bra tag fram över, sen drog jag och badade med mamma, hur mysigt och skönt som helst. plockade hallon också (a) mums. (bilder kommer att komma på det)
käkade alldeles nyss mat, i små lass ;)
haha, blir nog en aning lugnare ikväll.

ha det bra. och hör gärna av er!  PUSS

mb

Kommentarer
Postat av: farah

tack gumman, aa det får vi :)

2008-07-28 @ 12:24:31
URL: http://faarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0