like a dream



cyklade till krp för att möta upp sofia, världens jobbigaste väg..
jag fick nog i en backe och gick ist..
sen mötte jag henne vid kyrkan -.-
och så cyklade vi ner till stan , sen efter några timmar cyklade vi hem till mig och såg snygga badgrabbar ^^ oh yeah.
sen blev det en massa kul , tihi. orkar inte berätta allt i detalj, men dagen var iaf värd!

PUSS

mb

gick ut halv tio och mötte anna på det gamla vanliga stället, känns skönt att äntligen få träffa varandra igen.. eftersom vi vart ovänner i 6 månader.. vi gick en lång promenad, och pratade om mycket som hänt den senaste tiden.. sen gick vi hem till köpp i 20 minuter typ. och efter det gick vi hem.
anna du ska veta att jag har alltid älskat dig och vad som än händer kommer jag alltid fortsätta göra det!

Kommentarer
Postat av: Jessi

kent är dem bästa!







Fin bild :)

2008-08-01 @ 11:12:54
URL: http://jessi91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0