08-07-08



fundereade på en ny plattång, min börjat bli lite sleten.. men den funkar iaf fortfarande (y)

eleven.se 1999:-  funderade på den rosa eller vita.

ah, men iaf. så skulle mamma jobba idag så hon väckte mig innan hon åkte, men självklart så somnade ju jag om och vaknade halv 1 när min bror kom och väckte mig för att han skulle dra till en kompis (y) yeah, så det blev att se film till att börja med charlies angels hette den trorja, sen åt jag väl frulle vid halv tre eller ngt tills jag gjorde mig iordning och tog en liten promenad med min vovve. sen tog jag det lungt en stund, och följde med mor till wallinders för att köpa ngt gott att ha till tv. eftersom det bara är vi två hemma nu (a) så det blev ju lite myys. - älskar dig mami .
nu sitter jag och nördar som vanligt en tisdags kväll.
imorgon drar ju då farah till gbg, åh jag fattar inte hur jag ska klara mig utan henne. <3 my love

jag tror ja e kär '  du ärr min prins -

ha en trevlig kväll, det kommer iaf jag ha med min onda hals :| ringg om det är nååååååe

mb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0