08-07-11



glömde skriva igår, men det var inte en sån stor fara , för det hade inte blivit nå intressant ändå. men jag såg iaf the ring, och när den va slut var jag extremt rädd, så alla lampor i huset var ju tända 12 sek senare..

mamma kom in och väckte mig imorse, så jag drog självklart på en film dirr, "hancock" såg typ 5 min eller ngt, sen blev det inge mer.. för den verkade inte vara så bra.
vi hade tänkt att dra till lindesberg idag också då.. men det fanns ingen som orkade, så vi drar väl förmodligen dit imorgon..
ikväll blire lungt, ska sitta hemma och se the ring 2 ;o

ringg mig inte då !

mb

03.43

bara så alla vet, vart jag extremt rädd efter filmen, så jag satte mig vid datan för att glömma allt, och helt plötsligt blev jag helt flumm när robert sa;

- på din blogg skriver du "ring inte"
- nu heter du "the ring (mp)"


asså det va kul, och jag vet inte hur länge jag skratta åt det efter, men det kallas bra humor (y)

funderade på att sova nu, men jag tror inte jag orkar det än.. så blir nog att sitta uppe ett tag till (a)

mb

Kommentarer
Postat av: farah

saknar dig med gumman

2008-07-11 @ 19:21:40
URL: http://faarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0