08-07-18



The Ocean



i love you



favoriten



hahahahaha - var bara tvungen att lägga ut denna.. man var upp&ned i
spegeln men om man gick nära blev man fet



nån gubbe som härmar mig



AH TJA



sen drog vi hem,

STOCKHOLM

och började åka mot åland kvart över 7 igen.. och då vaknade jag efter en liten stund och kollade ut, där det blanka vattnet forsade iväg från båten.. sen ringde klockorna kl 9 och vi gjorde oss klara för att äta frukost klockan 10. så jävla mkt mat det va asså. men jag åt typ inget. som vanligt..
sen blev det att handla det sista på taxfreen och bara kolla runt.. klockan 3 var vi framme i sthlm igen, men vi satt kvar och käkade lunch i båten i några minuter för att slippa stå i kön när alla människor gick ut ur båten.. sen hämtade vi våra saker för att dra, men fick ändå stå i kö i 20 minuter, jag va lite rädd ifall tullen skulle stoppa oss, för jag och min bror smuglade ju med sprit, eftersom vi hade köpt ganska så mkt, så fick ju vi ta hand om det..
men det gick bra.. sen blev det 2 km hem igen, lämnade sakerna och tog båten direkt till gröna lund, när vi väl var där började jag med kvasten. åkte den en gång och inge mer, den gick ju saktare än en barn karusell..
åkte det jag ville åka sen orkade jag inte åka nå mer, så jag köpte mat LANGOS!
sen åkte jag extreme flera tusen gånger (själv) för att ingen vill åka med mig ;/
vi drog hem ifrån grönalund vid stängdags (23.00)
sen somnade jag dirr.

mb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0