08-07-15



plockade smultron i eskilstuna



Västerlånggatan



skansen



bror & jag på skansen



hallon



The Poodels at skansen



på väg hem ifrån allt, (klippte bort min fula bror)


STOCKHOLM

när allt var färdigt här hemma i kd låste vi dörrarna och gick ut till bilen för att åka och då var klockan så mycket som halv tio. när vi hade kommit halvvägs stannade vi för att käka frukost, och det var hur kallt som hälst ute så jag satte mig i bilen.. sen bar det av till eskilstuna till min faster och kusiners sommarstuga för att hämta nykeln till deras lägenhet som vi skulle bo i. vi fikade och plockade smultron.. mysigt värre. efter några timmar drog vi ut på stora vägen igen och åkte vidare mot sthlm, jag somnade direkt och efter en timma var vi framme i stockholmstad!
Det första vi gjorde var att leta parkeringsplats.. men vi hitta ingen och ställde oss bara nån stans,
så blev det att packa in allt från bilen till lägenheten i gamla stan. när allt det var färdigt tog vi det lite lungt, och som vanligt så gör jag alltid samma sak när jag kommer dit, öppnar dom stora fönstrerna och sätter mig på den breda fönsterbrädan, och kollar ner på allt folk på västerlånggatan. jag älskart !
sen vid fyra tiden ungefär tog vi bilen upp till skansen, kollade runt på alla tråkiga djur och käkade, sen blev klockan åtta och allsång på skansen började.. jag var jätte trött och hade fett ont i fötterna. så efter 40 minuter drog vi ifrån våran plats och köpte glass, jag och min bror drog i väg och köpte hallon samtidigt som dom köpte våran glass, men vi tog ju självklart fel väg så när vi kom tillbaka hade våra glassar smällt och mattias glass låg på marken efter 14 sekunder. så underbart roligt. sen när allt var slut bilade vi hem till lägenheten och bara myste.

mb

Kommentarer
Postat av: f

verkar som att du hade riktigt kul;)

2008-07-21 @ 17:44:58
URL: http://faarah.blogg.se/
Postat av: Sandra

mums på hallon & smultron!

2008-07-21 @ 19:34:03
URL: http://sandraebacklund.blogg.se/
Postat av: mb'

jag hade verkligen jätte kul :)



hallon och smultron <3

2008-07-22 @ 00:54:52
URL: http://mmichellebryskhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0