08-05-31

581351-2

Norge. var i norge med familj idag, asså orka sitta i en bil i två timmar i 30c , men det gick ju bra, för ac;n gjorde jobbet åt mig ;u när vi kom fram snackade vi om vad vi skulle käka. det blev kina mat (y) sen gick vi in till köpcentrat. yey hittade ett par pumps som jag också köpte :) snygga var dom! sen gick vi ut och myste lite, haha det var ju så jävla varmt, så jag och bror plaskade i vattnet ist:D sen gick vi in i köpcentrat igen. och sedan hem till morfar igen, där vi käkade. och sen fikade efteråt, sen snackade dom bara om tråkiga saker så jag gick ut igen ;d haha måste bara säga att norge är konstiga. ytterdörrarna går innåt, nyckelhålen är typ upp&ned. helt weard! sen blev det två timmars bildfärd hem. TILL SVERIGE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0