08-06-08



hejhej:)

har inte skrivit på ett tag nu, har faktist inte haft så mycket tid, men det kommer :)
ska iaf försöka skriva varenda dag nu, det är lite konstigt när man skaffar en blogg och aldrig skriver, vad ska man då med en blogg till?
jao, igår var det egentligen meningen att jag skulle sola & bada med mira & fia , men det gick inte , för vi åkte ut till bomstad i typ 2 timmar, och sen bar det av till ikea för att köpa nya möbler till mig och min bror :) haha, och rästen av kvällen tillbringade jag här i mitt rum, packade ner allt jag hade och skulle ha kvar i kartonger, och bärde ner till det mindre rummet, orkar ha så stort rum, jag vill ha ett litet! blev färdig med det ungefär halv 1. då satte jag mig och kollade på en film / minns inte riktigt vad den hette, men typ' blondiner har roligast. den va fan bra-  sen blev det sängdags vid halv 3.
nu ska jag fortsätta att flytta (h) yey. var meningen att vi skulle dra ut till bomstad idag, men jag orkade inte. värmen tar död på mig, jag ska inte klaga för det är ju det här man har längtat efter, men solen kan stanna och värmen kan sjunka några grader (y) då är jag glad !

skolavslutning om 5 dagar.
liseberg om 20 dagar.                                   det lär gå snabbt det här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0